שיווק למגזר הערבי

שיווק למגזר הערבי .. פוטנציאל אדיר לעסקים

כבעלי עסקים, אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה הכי רווחי שאפשר. השקענו זמן, מאמץ וכספים רבים – עכשיו, אנחנו רוצים לקצור פירות. כל בר דעת יודע שכדי שעסק יתפקד ויהנה ממחזורי מכירות רווחיים, יש כמה ערוצים בהם הוא צריך להשקיע. לצד עיצוב לוגו, קטלוג מזמין, חידוד המסר לקהל היעד הרלוונטי ומכירת מוצר איכותי, נודעת חשיבות מכרעת גם לפן הפרסומי והשיווקי של העסק.

כדי שהמוצר שלך יחשף לכמה שיותר קהלים, לעיתים הוא יצטרך לעבור התאמה בהתאם לקהל היעד הספציפי אליו הוא פונה. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. שיווק במגזר הערבי הוא אחד מערוצי השיווק הבולטים כיום, ששכרם בצידם. מדוע זה חשוב וכיצד זה עובד?

שיווק למגזר הערבי – מדובר בנתח שוק משמעותי 

מוכנים למעט סטטיסטיקה? נכון לשנת 2017, החברה הערבית בישראל מהווה כ- 20% מכלל האוכלוסיה הישראלית. אם ננסה להשוות אותה למיעוט נוסף, הרי שנגלה כי הציבור החרדי, למשל, מהווה כ- 10% בלבד מכלל האוכלוסיה. למרות הנתונים הללו, מפרסמים רבים נוטים לקחת בחשבון את הציבור החרדי ולזנוח את המגזר הערבי. וחבל. לא רק שמבחינה כמותית הוא גדול יותר, אלא שגם מבחינה צרכנית – הוא ידוע כציבור המהווה כוח קניה לא מבוטל. שיווק למגזר הערבי פשוט עובד.

שיווק למגזר הערבי

איך עובד שיווק במגזר הערבי?

כפי שהוזכר לעיל, כדי לקלוע לקהל יעד מסויים יש להתאים אליו את המסר. חברת הפרסום "scoop" מתמחה בשיווק למגזר הערבי, דרך שלושה ערוצים מרכזיים:

  1. התאמת השפה  תרגום המסר לשפה הערבית. בנוסף, אנו מתאימים את המסר השיווקי ודואגים שהוא לא יפגע במהלך מעבר השפה, ישמע טוב,  קליט ושיווקי.
  2. התאמת המסר  לכל חברה המנטליות שלה והשפה התרבותית הייחודית לה. מסר שישמע טוב בעברית, פעמים רבות ישמע לא טוב בערבית ולא ידבר  אל הלקוח הפוטנציאלי. אנו מגיעים "מבפנים" ולכן יכולים להתאים את המסר מבחינה תרבותית ולגשר על פערים, אם יש.
  3. ערוצי תקשורת תואמים מגזר – אנו מתחזקים קשרים עם מיטב ערוצי התקשורת הערבית (מדיה דיגיטלית, רדיו, טלוויזיה ועיתונים) וגורמים לכך   שהמסר  שלך יגיע בדיוק לאדם הנכון.

משרד הפרסום “scoop” עוסק ביח"צ, שיווק ופרסום במגזר הערבי. אנו נלווה אותך צעד אחר צעד בדרך לשיווק נכון, החל מבניית אסטרטרגיה, התאמת המסר, יח"צ ועוד.

כל אחד רוצה שהעסק שלו יגיע כמה שיותר רחוק, שיווק למגזר הערבי מסייע לך להגיע לנתח משמעותי באוכלוסיה ולהגדיל רווחים – באופן מיידי!

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם לקביעת פגישה לא מחייבת או צלצלו 0722498668

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *