נוף, אווירה, וחוויה קולינארית. זה חלק קטן ממה שמחכה ללקוחות לנדוור נצרת עילית במרפסת החדשה המשקיפה על נצרת, אשר נחנכה אתמול באירוע חגיגי במתחם עופר סנטר. עשרות עיתונאים ערבים ויהודים נכחו באירוע, לצד בלוגרים ומשפיענים ברשתות החברתיות השונות במגזר, ונציגי הנהלת רשת לנדוור והנהלת מתחם עופר סנטר ועוד.

במהלך האירוע טעמו המוזמנים מהתפריט המיוחד שהגיש לנדוור נצרת עילית לכבוד אירוע זה לצד קינוח הדגל המיוחד של הרשת "הרוזלך", וכל זה על רצפת המרפסת החדשה.

אולג אברמוב, בעלים של הסניף נשא דברים מול המוזמנים והמשתתפים בטקס החגיגי ואמר : "אנו שמחים לחנוך איתכם היום את השקת המרפסת החדשה של לנדוור נצרת עילית, המשקיפה על המקום הכי יפה בנצרת, מרפסת המספקת נוף ואווירה מדהימים. המרפסת מתאימה לבילוי זמן איכותי עם המשפחה והחברים, ומתאימה לקיום אירועים משפחתיים, חברתיים, ומקנה תחושה ייחודית ונעימה. אנו מזמינים את כולם ליהנות מהנוף שמעניקה המרפסת שלנו.

הגברת רנא סליבא; מלכת יופי לשעבר ומנחה באירועים, אשר נכחה באירוע כמוזמנת אמרה בדבריה שאין כמו לחוות אוירה מיוחדת זה במרפסת של לנדוור שמשקיפה על העיר נצרת, ומשרה אווירה רומנטית אירופית שקשה לתאר, לצד המנות הייחודית והמגוונות של תפריט הסניף.

השחקן והאמן הישאם סלימאן שנכח אף הוא באירוע ההשקה של המרפסת התקשה להסתיר את התלהבותו מהמרפסת והאווירה החגיגית ששרה במקום ואמר שהתחושה הראשונית שלו הייתה כאילו שמדובר באיזשהו מקום באירופה, הרי מסעדות אירופיות תמיד דואגות שלקוחותיהם ייהנו מנוף מדהים המשקיף על העיר לצד תפריט עשיר ומיוחד.

"הנוף הלילי נותן לי הרגשה כאילו אירופה, במיוחד בלילות הקיץ אשר אנו כמשפחה וחברים תמיד מחפשים לצאת למקום בעל אוירה נעימה ומיוחדת לצד ארוחות מיוחדות אשר מאפיינות סניף לנדוור" .