שיווק ופרסום למגזר הערבי – ערוצי תקשורת שונים

כדי לעמוד בסטנדרטים המתקדמים של עולם הפרסום בכלל ועולם הפרסום במגזר הערבי בפרט, חשוב לבחור צוות מומחים מהמגזר הערבי אשר חיי את התרבות הערבית יומיום וחווה את מגמות השינוי המתרחשות במגזר.. כך ידע צוות זה לפרוש את מניפת הפרסום על פני מגוון ערוצי תקשורת. היום כבר כולם יודעים שפייסבוק הוא אחד הכלים הבולטים ביותר לשיווק. כמעט כל עסק ומותג, בכל סדר גודל, בוחר להקים עמוד פייסבוק עסקי ודרכו ליצור ערוץ התקשרות נוסף עם קהל הלקוחות שלו. הנה שלוש סיבות טובות מדוע כל חברה מסחרית, מותג, מוצר או שירות חייבים לתחזק גם דף פייסבוק בשפה הערבית.

שיווק ופרסום במגזר הערבי

שיווק למגזר הערבי -כי זה מחזק את התדמית של העסק

שיווק ופרסום במגזר הערבי בשפה הערבית מחזק את התדמית של העסק וללא ספק תורם לקשר השוטף עם הלקוחות. פתיחת דף פייסבוק בשפה הערבית ויצירת תכנים מגוונים בשפה זו תורמת לאין ערוך ליצירת יחסים טובים עם הלקוחות, בכך שהיא משדרת ללקוח – אנחנו לוקחים אותך ברצינות. אתה חשוב לנו. אין כל ספק שתרגום המידע (אינפורמטיבי או שיווקי – פרסומי) לשפה הערבית, יגרום לתדמית של העסק להיות טובה יותר ולעסק להיראות טוב יותר.

שיווק בערבית – כי זה מאפשר טירגוט ממוקד

חשבו על אינפורמציה הנוגעת למוצר שלכם שאתם רוצים להעביר, חשבו על הדרך הטובה ביותר ליידע את קהל הלקוחות שלכם על מבצע חדש שפצחתם בו או מיזם חדש שיצאתם בו – כיצד נוכל ליידע את כלל הלקוחות שלנו בו? כמובן שהתשובה הברורה מאליו היא "דרך הפייסבוק", אך כשאנו חושפים הטבות ומבצעים בשפה של המגזר. דרך קמפיינים בערבית מותאמים אנו מגיעים לפלח האוכלוסיה המבוקשת – בדרך הכי קלה שיש. הציבור הערבי כבר נמצא שם, הדרך להגיע אליו עוברת בכלי אחד פשוט אבל חשוב מאין כמוהו: השפה.

כי זה משתלם

לעומת צינורות המדיה הקונבנציונליים כמו למשל עיתונות כתובה, רדיו או כמובן – פרסומות בטלוויזיה, שיווק ופרסום למגזר הערבי דרך הפייסבוק בשפה הערבית, הוא פשוט יותר משתלם. שיווק במגזר הערבי דרך דף פייסבוק עסקי מאפשר לתחזק ערוץ תקשורת מרכזי בתקציב נמוך יחסית, ולא זו בלבד – הוא גם מאפשר חשיפה מדידה, בעזרתה ניתן להגיע לניתוח השוק באופן ברור: לכמה אנשים הגעתי דרך הפרסום שלי? כמה אנשים נחשפו לפוסט? האם זה העלה את רף המכירות שלי? ועוד.

שיווק ופרסום במגזר הערבי, כולל רמות שונות ודרכים מגוונות להגיע אל לב הצרכן הממוצע. אחת הדרכים הבולטות והזמינות ביותר היא שיווק במגזר הערבי דרך תפעול דף פייסבוק בשפה זו. זו אפשרות קלה ומשתלמת היוצרת קשר בלתי אמצעי עם הלקוח הפוטנציאלי – וזה, כמובן, כמעט כל מה שמפרסם מבקש לעצמו. צרו קשר עכשיו עם צוות המומחים שלנו שחיי בתוך המגזר וחווה יומיום את תהליכי השינוי המתחוללים בו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *