כבעל עסק אתה נדרש להיות תמיד עם היד על הדופק, לוודא שהעסק שלך עומד ביעדים, שמחזורי המכירה משביעי רצון וגם – שתקציב הפרסום שלך מחולק באופן שקול והגיוני. בעוד שהערוצים הפונים לאוכלוסיה הכללית זוכים לתשומת לב מיידית מצד המפרסמים השונים, פרסום במגזר הערבי מדורג פעמים רבות נמוך יותר בסדר העדיפויות השיווקי– וחבל. מדוע חשוב להשקיע במגזר זה? וכיצד עושים זאת נכון?

פרסום במגזר הערבי –  כי זה פשוט עובד

נכון לשנת 2017, המגזר הערבי בישראל מונה כ – 1,771,000 תושבים. נתון זה מהווה כחמישית מאוכלוסיית המדינה ובסופו של דבר מיתרגם לכדי כוח קניה משמעותי ולא מבוטל. כוח קניה זה מוכיח את עצמו דרך עסקים רבים המדווחים על עליה משמעותית במחזורי המכירות שלהם לאחר שהפנו את הזרקור השיווקי אל המגזר הערבי.

אם גם אתה, כבעל עסק, בחרת לפתוח את פרסום העסק שלך לאפיקים חדשים, עליך לדעת לעשות זאת בצורה נכונה.

פרמטרים עיקריים לפרסום במגזר הערבי

כמו כל מגזר ייחודי, גם פרסום במגזר הערבי דורש התאמה ומיקוד מסרים, כך שיתאימו לקהל היעד. כשם שפרסום עבור פלח האוכלוסיה החרדי אינו דומה לפרסום עבור האוכלוסיה הכללית, כך גם המגזר הערבי דורש תכנון פרסומי שונה. הנה שלושה פרמטרים עיקריים הדורשים שימת לב:

  1. השפה: על אף שרוב הערבים הישראליים דוברים עברית ברמה זו או אחרת, תרגום המסרים השיווקיים שלך לשפה הערבית ייצור קשר אישי ואינטימי יותר בינך לבין הלקוח הפוטנציאלי.
  2. התאמת המסר: מאחר ומדובר במנטליות שונה ובאוכלוסיה המתנהלת עם קוד התנהגותי וחברתי ייחודי, חשוב מאוד "לתרגם" את המסר כך שהוא יועבר אל הצרכן תוך שהוא מגשר על פערי התרבות, אם קיימים.
  3. ערוצי תקשורת מתאימים: פרסום במגזר הערבי דורש היכרות מוקדמת עם ערוצי התקשורת הערביים – בעיתונות, במדיה הדיגיטלית, בטלוויזיה וברדיו, כך שהמסר שלך – אחרי שהוא מוכן לפרסום – אכן יגיע לצרכן הנכון.

פרסום במגזר הערבי דורש ידע פנימי והיכרות עם הצרכן הערבי הממוצע, כדי להבטיח שתקציב הפרסום שלך ינוצל באופן הטוב ביותר. scoop הוא משרד פרסום המתמחה בשיווק למגזר הערבי, כשהוא חולש על הגזרות השונות: החל מבניית אסטרגיה שיווקית, התאמת המסר, פניה לערוצי התקשורת השונים, יח"צ וקיום מסיבות עיתונאים. כמי שמכירים את המגזר "מבפנים", אנו אמונים על שירות מעמיק ומקצועי ומלווים לקוחות רבים בדרך לחשיפה רחבה יותר, שמביאה תוצאות בפועל. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם לקביעת פגישת היכרות לא מחייבת .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *